June 19, 2012

My 30-year project

No, it has not taken 30 years to complete this project - but it has taken all of the year I've been 30! Pattern and fabric kit was gifted to me on my 30th birthday, but pregnancy did not encourage much sewing last summer and after summer I just wasn't motivated to finish this Summer Table Runner. But this Sunday is my 31st birthday, and summer really is here, so it was about time to get this UFO done! Very sweet and very summery - just the thing to cheer up my dark wood dining table!



Nei, det har ikke tatt 30 år å fullføre dette prosjektet, men heller hele året jeg har vært 30! Fikk mønster og stoff i 30-årsgave, men graviditet førte til lite sying i fjor sommer og etter sommeren var jeg ikke motivert til å sy en sommerløper. Men på søndag blir jeg 31 og sommeren er jo her, så det var på tide å bli ferdig! Veldig søt og veldig sommerlig - den liver opp på mitt mørke spisebord!


Here is a corner of a project that really is finished, but I'm not happy with the zipper (as seen in top left corner), so it needs some fixin' before going public.


En liten smakebit av noe jeg har på gang, men glidelåsen bli ikke bra (se øverst til venstre), så litt "fixing" må til før jeg viser hele prosjektet.

No comments:

Post a Comment

I love comments! Kind words, helpful tips, just a hello or share your thoughts - let me know you've visited!